مهاجرت به استرالیا

ساخت وبلاگ

 

آزمون PTE آکادمیک مورد تایید اداره ی مهاجرت استرالیا و هم چنین دانشگاه های استرالیا می باشد.مزیت آزمون PTE نسبت به آیلتس این هست که ممتحن در آن حضور ندارد در نتیجه نسبت به آزمون آیلتس بسیار ساده تر می باشد.

 

 

پی تی ای (PTE) مخفف The Pearson Test of English توسط سازمان PEARSON، ناشر LONGMAN برگزار می‌شود.آزمون پی تی ای PTE اولین و معتبر ترین آزمون زبان انگلیسی است که بر اساس کامپیوتر (Computer Base) می باشد شامل ( مهارت های Speaking ، Writing، Reading, Listening ) که در مدت زمان ۳ ساعت می باشد.
آزمون پی تی ای توسط افراد مجرب و به صورت کاملا علمی و بر اساس آزمایش های آماری، در سه حالت General، Academic و Young leaers طراحی شده است. تمام دانشگاه های استرالیا و نیوزلند PTE آکادمیک را می پذیرند . PTE  آکادمیک مورد تایید اداره ی مهاجرت استرالیا می باشد. نتایج این آزمون در مدت ۱ روز و حداکثر ۵ روز کاری اعلام می‌شود.نمره آزمون PTE، بین 10 تا 90 است.شما در هر یک از مهارت های چهار گانه باید +79 را بگیرید تا در تقاضای ویزای استرالیا خود، 20 نمره ی امتیاز مهارت انگلیسی را کسب کنید. اگر نمره PTE شما بین 65 تا 79 در هر یک از مهارت ها باشد، 10 نمره ی امتیاز مهارت انگلیسی را کسب خواهید کرد.کسانی که می خواهند از امتیاز همراه بهره مند شوند می بایست نمره ی 50 در هرمهارت  که معادل آیلتس 6 می باشد را کسب کنند.

 

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:27

 

از مهمترین اخبار اداره ی مهاجرت استرالیادر تاریخ 16 نوامبر 2019 جایگزین شدن ویزای 491 استرالیا به ویزای 489 استرالیا است.

 

از اخبار مهم تغییرات قوانین مهاجرت استرالیا  اضافه شدن ویزای شماره ی ۴۹۱ استرالیا از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ می باشد. ویزای ۴۹۱ استرالیا، جایگزین ویزای ۴۸۹ استرالیا خواهد بود. این ویزا از نظر امکانات و شرایط اقامت در استرالیا تا حدود زیادی با ویزای ۴۸۹ متفاوت است.

ویزای ۴۹۱ استرالیا یک ویزای ۵ ساله  موقت است که فرد متقاضی  بعد از زندگی به مدت ۳ سال در مناطق رجیونال استرالیا و کار کردن به مدت ۳ سال با حداقل حقوق می تواند برای اقامت دائم استرالیا اقدام نماید.

تفاوت ویزای 489 با ویزای 491 استرالیا :

ویزای ۴۸۹ استرالیا یک ویزای ۴ ساله موقت است اما ویزای ۴۹۱ استرالیا یک ویزای موقت ۵ ساله است.
ویزای ۴۸۹ استرالیا برای اسپانسری به افراد ۱۰ امتیاز کمک می کند اما ویزای ۴۹۱ استرالیا ۱۵ امتیاز به متقاضی کمک میکند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:26

انتخابات فدرال استرالیا تمام شده است و انتظار می رود که ائتلاف حزب لیبرال ملی برای سه سال آینده دولت را حفظ کند. تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی درمورد تغییر وزیر مهاجرت وجود ندارد.

ویزای منطقه ای استرالیا

دولت جدید ائتلافی حزب لیبرال ملی اطمینان داده است که ویزا 491 استرالیا نیذوی کار ماهر منطقه ای (مشروط) و ساب کلاس 494 مهارتی با اسپانسرشیپ کارفرما در ماه نوامبر 2019 آغاز شود. بنابراین فشار در اولویت دادن حرکت مهاجران به نواحی منطقه ای استرالیا همچنان در دستور کار این دولت باقی خواهد ماند.

 

موافقتنامه های مهاجرت به مناطق تعیین شده(طرح داما)

طرحهای دامای مشابه بیشتری در دست اجرا هستند تا نیاز مناطق استرالیا برای دسترسی به کارکنان ماهر و نیمه ماهر خارج از کشور و کمک به کسب و کار در این مناطق برآورده شوند. انعطاف پذیری بیشتری در موافقتنامه هایDAMA در مقایسه با روش اسپانسرشیپ کسب و کار استاندارد وجود دارد که می توان به مواردی همچون دسترسی به طیف وسیعی از مشاغل، امتیازات معوقه حقوق بازنشستگی و سن قانونی برای اقامت دائم استرالیا اشاره نمود.

اتاق بازرگانی کرنز در کوئینزلند شمالی در حال مذاکره بدین منظور است و احتمالا در ماه های آینده DAMA جدید را اعلام خواهد کرد.

استرالیا جنوبی نیز با همکاری وزارت امور داخلی وارد دو طرح داما شده است که انتظار می رود در تاریخ 1 ژوئیه 2019 به اجرا درآید:

  1.  
  2. – این طرح DAMA با پوشش کامل ایالت استرالیای جنوبی، کارفرمایان را در زمینه های فعالیت های کشاورزی، مراقبت های بهداشتی و سلامت و نگهداری از سالمندان، مهمان پذیری و گردشگری، استخراج معادن و ساخت و ساز، با توانایی دسترسی و حفظ نیروی کار ماهر، یاری می رساند.

 

رد شدن معرفی نامه های ویزای 457 استرالیا و ویزای  482 استرالیا (TSS)

اطلاعات جالب توجه ای تحت عنوان قانون آزادی اطلاعات منتشر شده است، که نتایج معرفی نامه های ساب کلاس های 457 یا 482 استرالیا  برای درخواست های ارسالی بین 1 نوامبر 2016 تا 31 ژانویه 2019 را نشان می دهد.

  • براساس این گزارش، تقریبا 10 درصد از تمام معرفی نامه ها رد شده است و 7 درصد دیگر حذف شدند.
  • مشاغل با احتمال رد شدن زیاد شامل مشاغل مدیریت خدمات مشتری (47٪)، ماساژ درمانگر (40٪) و مدیر وب (32٪) بودند.
  • بیشترین تعداد درخواست های ناموفق در مشاغل مربوط به مهمان پذیری همچون مدیر رستوران یا کافه (1385 رد شده، 698 لغو شده)، آشپزی (1296 رد شده ، 788 لغو شده) و سرآشپز (802 رد شده ، 496 لغو شده) بوده است.

 

بازنگری در SAF استرالیا

داده های منتشر شده نشان می دهد که ممکن است تعداد زیادی از شرکت های استرالیا هزینه های جبران ناپذیر داشته باشند، زیرا اگر درخواست نامزدی رد شود، مبلغ SAF قابل بازگشت نیست. خوشبختانه، قانون صندوق مستقل مهارت های استرالیایی ها در ماه نوامبر سال 2019 مورد بررسی قرار می گیرد و احزاب مختلف از تغییرات مقررات بازپرداخت حمایت می کنند.

تحقیق سنا در خصوص ویزای کمبود نیروی ماهر

گزارش ارزیابی اثربخشی سیستم ویزای کمبود نیروی ماهر در حال حاضر در آوریل 2019 با تمرکز بر ظرفیت موقت سیستم ویزای ماهر برای مقابله با کمبود مهارت های واقعی منتشر شد. کمیته های حقوقی و قانون اساسی ،توصیه هایی از جمله موارد زیر ارائه نموده اند:

 

  • افزایش سرحد درآمد مهاجرت مهارتی موقت (TSMIT) به میزان حداقل 62000 دلاردر سال (توصیه 2)
  • بازبینی و به روزرسانی سیاست های حوزه ی سلامت جهت اطمینان از اینکه در صورت عدم وجود هزینه خدمات بهداشتی و اجتماعی برای ایالت ها، متقاضیان ویزا موقت به دلایل پزشکی رد نمی شوند (توصیه نامه 3)
  • شفافیت بیشتر در مدیریت دولتی فهرست مشاغل مهارتی، از جمله انتشار دلایل اضافه کردن و یا حذف مشاغل (توصیه 4)
  • بررسی دقیق تر در مورد ارزیابی مهارت ها و صدور مجوز (توصیه 5) و الزامات دقیق تر برای آزمایش بازار کار (توصیه 8)

هیچ پاسخ رسمی از سوی دولت ارائه نشده است، بنابراین می بایست تا اجرایی شدن هر یک از توصیه های فوق منتظر ماند .

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

 

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:26

اخذ اقامت استرالیا بخودی خود دارای شرایط سختی است و این شرایط دشوار دلایل متعددی دارد که در سایر مطالب سایت بطور کامل به آن پرداخته شده است. اما در این میان پناهندگی شرایط بسیار دشواری دارد و حتی در صورت موفق شدن به اخذ پناهندگی نباید منتظر زندگی نرمال و مناسبی باشید !

 

چه تعداد پناهجوی ایرانی در استرالیا وجود دارد؟

آمار رسمی اواخر مارس گذشته نشان می دهد که از 1848 نفری که در بازداشتگاه های مهاجرتی استرالیا به سر می برند حدود 20 درصد ایرانی اندهمچنین در میان 1707 نفری که قصد مهاجرت به استرالیا را داشته اما به بازداشتگاه های جزیره نائورو و پاپوا گینه نو منتقل شده اند، تعداد زیادی شهروند ایرانی دیده می شوند.

چندین هزار ایرانی دیگر نیز با روادید موقت در شهرهای استرالیا به سر می برند و همچنان منتظر پاسخ نهایی درخواست خود هستند. همچنین وکلای پناهجویان می گویند در حال حاضر در حدود 45 پناهجوی ایرانی در استرالیا در بازداشت نامحدود به سر می برند زیرا با وجود آن که درخواست پناهندگی شان رد شده همچنان از بازگشت به ایران سر باز می زنند.

طبق آمار بیشتر ایرانی هایی که به صورت قانونی به استرالیا مهاجرت می کنند افرادی متخصص و تحصیلکرده هستند. این افراد عمدتا در شهرهای استرالیا و ملبورن ساکن می شوند ولی آنهایی که به طور غیرقانونی قصد ساختن زندگی در استرالیا را دارند طبق گفته دولت استرالیا که طرح امنیت مرزی را توسط نیروهای نظامی خود به اجرا درآورده است، هیچ گاه موفق به ورود به این کشور نخواهند شد.

با توجه به اظهارات مسئولان ایرانی و استرالیایی، حال این پناهجویان هستند که باید بین انتظاری نامحدود برای بررسی وضعیت شان از سوی استرالیا و بازگشت به کشورشان دست به انتخاب بزنند.

چرا پناهندگی و مهاجرت غیر قانونی !؟

مهاجرت به استرالیا بخودی خود دارای شرایط سختی است و این شرایط دشوار دلایل متعددی دارد که در سایر مطالب سایت بطور کامل به آن پرداخته شده است. اما در این میان پناهندگی شرایط بسیار دشواری دارد و حتی در صورت موفق شدن به اخذ پناهندگی نباید منتظر زندگی نرمال و مناسبی باشید !

معمولا پناهندگی افرادی در استرالیا پذیرفته خواهد شد که مدارک موثقی از نبود شرایط زندگی در کشور خود ارائه دهند. نداشتن امنیت جانی به خاطر مسائل سیاسی، مذهبی و ... و اثبات این موضوع بسیار دشوار خواهد بود بویژه برای افرادی که قصد دارند فقط مهاجرت کنند آن هم به هر شرایطی

اما مسئله به همین جا خاتمه نخواهد یافت !

زمانی که بناهندگی شما پذیرفته شد باید این موضوع را بپذیرید که رفت و آمد به کشور خود را برای مدتهای طولانی از دست خواهید داد.

موسسه تداوم نسل سپید به عنوان تنها مرکز تخصصی مهاجرت به استرالیا به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی مهاجرت از طریق پناهندگی را به هیچ کشوری توصیه نمیکند و خدماتی در این خصوص ارائه نمینماید و توصیه ما به شما این است :

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید فقط و فقط از روش های قانونی استفاده نمایید

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : " وکیل مهاجرت به استرالیا " ویزای استرالیا " مهاجرت به استرالیا ", نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:25

 

در برنامه اداره مهاجرت استرالیا تصمیم برآن گرفته است که ، به درخواست ویزای آن دسته از مهاجران متخصصی که مایل به زندگی در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا هستند به صورت سریع رسیدگی خواهد کند. به همین منظور به درخواست متقاضیان ویزای کار استرالیا در صورت تمایل به اسکان و زندگی در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا سریعتر رسیدگی خواهد شد. تحت این برنامه، پردازش ویزاهایی که برخی از کارفرمایان در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا در مقام اسپانسر آن عمل می کنند، تسریع خواهد شد. از سوی دیگر به واسطه توافق هایی که قرار است در آینده حاصل شود، شوراهای شهر محلی قادر خواهند بود تا کارگران ماهر را از خارج از استرالیا استخدام کنند.

اعلام این خبر در حالی صورت خواهد گرفت که آقای اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا نیز پیشتر گفته بود که ممکن است از مهاجران تازه وارد متخصصی که می خواهند اقامت دائم خود را دریافت کنند خواسته شود تا پنج سال در مناطق روستایی و حاشیه ای زندگی کنند. 

به موجب یک برنامه ۱۹/۴  میلیون دلاری که قرار است امروز جمعه هشتم فوریه اعلام شود، به درخواست ویزای آن دسته از مهاجران متخصصی که مایل به زندگی در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا هستند به صورت سریع رسیدگی خواهد شد.  

درخواست های ویزای مهاجران متخصص در صورتی که آنها مایل به استقرار و اسکان در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا باشند، سریع تر مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. این امر در واقع در قالب یک برنامه جدید ۱۹/۴ میلیون دلاری توسط دولت فدرال استرالیا محقق خواهد شد.

دیوید کلمن وزیر مهاجرت استرالیا قرار است امروز جمعه هشتم فوریه جزئیات بیشتر این برنامه جدید را اعلام کند. این امر در حالی صورت خواهد گرفت که خزانه داران ایالت ها و قلمروهای استرالیا نیز امروز در کانبرا گرد هم خواهند آمد تا درباره موضوع افزایش جمعیت و مشکلات مربوط به ازدیاد جمعیت به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بودجه اختصاص داده شده دولت فدرال ظرف چهار سال آینده صرف خواهد شد و مقام های وزارت کشور استرالیا قرار است برای کمک به بیزنس های محلی در مناطق روستایی و حاشیه ای و جذب نیروی کار متخصص به سرتاسر کشور سفر کنند.

تحت این برنامه، پردازش ویزاهایی که برخی از کارفرمایان در مناطق روستایی و حاشیه ای استرالیا در مقام اسپانسر آن عمل می کنند، تسریع خواهد شد. از سوی دیگر به واسطه توافق هایی که قرار است در آینده حاصل شود، شوراهای شهر محلی قادر خواهند بود تا کارگران ماهر را از خارج از استرالیا استخدام کنند.

اعلام این خبر در حالی صورت خواهد گرفت که آقای اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا نیز پیشتر گفته بود که ممکن است از مهاجران تازه وارد متخصصی که می خواهند اقامت دائم خود را دریافت کنند خواسته شود تا پنج سال در مناطق روستایی و حاشیه ای زندگی کنند.  

آقای موریسون همچنین پیشتر همچنین ایده کاهش سقف سالانه پذیرش مهاجران در شهرهای بزرگ استرالیا را مطرح کرده بود.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : وکیل مهاجرت به استرالیا, نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:25

 

تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بین متقاضیان تحصیل در خارج از کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. افراد زیادی نیز استرالیا را برای تحصیل پزشکی و یا دندانپزشکی انتخاب می کنند و دلیل اصلی این انتخاب را، سطح بالای کیفیت آموزش و رفاه زندگی در استرالیا، عنوان می کنند. جالب است بدانید از 19 دانشگاه پزشکی استرالیا 8 دانشگاه جز 100 دانشگاه برتر پزشکی دنیا هستند. این آمار تاثیر زیادی در رشد تقاضای افراد برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا، داشته است.

تحصیل در رشته های دندانپزشکی و پزشکی در استرالیا برای دانشجویان غیر بومی بسیار سخت است و به دو شکل می توان تحصیل در این دو رشته را شروع کرد: دانشجو ابتدا یک دوره لیسانس (علوم پایه) را به مدت 3 سال بگذارند و سپس با شرکت در آزمون ورودی به دانشگاه پزشکی یا دندانپزشکی راه پیدا کند یا از ابتدا شروع به تحصیل در این دو رشته کند.

برای تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی دوره لیسانس یا علوم پایه، اکثر دانشگاهها به نتیجه آزمون ISAT (آزمون پذیرش دانشجو بین المللی)، یک مصاحبه پزشکی و در نهایت امتیاز ATAR (رتبه پذیرش دانشگاهی استرالیا) نیاز دارند. البته باید اشاره کنیم اگر در استرالیا تحصیل می کنید به جای آزمون ISAT باید در آزمون UMAT (آزمون پذیرش پزشکی فارغ التحصیلی) شرکت کنید.

فارغ التحصیلی پزشکی در استرالیا

برنامه فارغ التحصیلی پزشکی در استرالیا یک دوره 4 ساله است که روش غیر مستقیم برای تحصیل در رشته پزشکی در این کشور به شمار می رود. داوطلبان برای این برنامه باید:

 یک مدرک علوم پایه داشته باشند.

 در آزمون GAMSAT (آزمون پذیرش مدرسه پزشکی استرالیا) یا MCAT (آزمون پذیرش کالج پزشکی) شرکت کنند. این آزمون ها دانش داوطلب در زمینه موضوعات علمی را محک می زنند.

آزمون ISAT

این آزمون کامپیوتری و آنلاین به مدت زمان 3 ساعت است. ISAT یک آزمون چند گزینه ای محسوب می شود که از سوی سازمان ACER (شورای تحقیقات علمی استرالیا) برای کمک به دانشگاه های استرالیا در انتخاب دانشجویان بین المللی برای دوره های خاصی لیسانس و پس از آن برگزار می شود. دانشجویان می توانند تنها سالی یک مرتبه در این آزمون آنلاین برگزار کنند.این آزمون از 100 سوال چند گزینه ای و بدون نمره منفی تشکیل شده است. سوالات در دو دسته قرار می گیرند:

 استدلال انتقادی (Critical reasoning): سوالات این بخش در مورد درک مطلب، تجزیه و تحلیل، بررسی و توسعه ایده ها است و سوالات از حوزه های علوم اجتماعی و انسانی انتخاب می شوند.

 استدلال کمی (Quantitative reasoning): سوالاتی که از حوزه های علوم و ریاضیات انتخاب می شوند و در مورد نتیجه گیری، تصمیم گیری و حل مشکل هستند.

آزمون GAMSAT

اگر تصمیم دارید پس از دوره لیسانس علوم پایه، وارد دانشگاه های پزشکی یا دندانپزشکی استرالیا شوید باید نمره قبولی در آزمون GAMSAT به دست آورید که در مقایسه با ISAT سخت تر است. این آزمون اطلاعات علمی شما را می سنجد. برای موفقیت در آزمون GAMSAT باید درک خوبی از علوم زیستی و طبیعی ( علومی که با ماده‌ بیجان و انرژی سر و کار دارند مانند فیزیک و شیمی و نجوم) داشته باشید. این آزمون از 3 بخش تشکیل شده است:

1.        استدلال در زمینه علوم انسانی و اجتماعی: 75 سوال که باید در عرض 100 دقیقه پاسخ دهید و 10 دقیقه وقت بیشتر برای بررسی جواب ها دارید.

2.      ارتباط کتبی: 2 سوال که در عرض 60 دقیقه باید پاسخ دهید و 5 دقیقه وقت بیشتر برای بررسی جواب ها دارید.

3.     استدلال در زمینه علوم زیستی و طبیعی: 110 سوال که در عرض 170 دقیقه باید پاسخ دهید و 10 دقیقه وقت بیشتر برای بررسی جواب ها دارید.

هر بخش این آزمون، 100 امتیاز دارد و میانگین آن ها امتیاز کلی شما را تشکیل می دهد. برای ورود به اکثر دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا به حداقل امتیاز 65 نیاز دارید ولی برای بالا بردن شانس خود و به دست آوردن پذیرش اکثر دانشگاه ها باید حداکثر امتیاز را به دست آورید.

مصاحبه دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

بخش مهم دیگر از درخواست پذیرش شما برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا شرکت در مصاحبه ها است. تمامی دانشگاه ها مصاحبه برگزار نمی کنند ولی اکثر دانشگاه های برتر چنین فرآیندی را دارند و به هیچ وجه آسان نیست. با آن که مصاحبه کنندگان از یک دیدگاه جامع و کلی در مورد داوطلب قضاوت می کنند ولی آن ها به دنبال بعضی از مهارت ها و ویژگی های کلیدی می گردند که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    ارتباط

    کیفیت بحث

    تفکر انتقادی

  خلاقیت

 مسئولیت اجتماعی

    آگاهی از مسائل سلامت

  استدلال اخلاقی

  خودشناسی

همدردی

تجزیه و تحلیل مشکلات

 انتخاب حرفه

کار تیمی

مراقبت از خود

علاوه بر موفقیت در آزمون های بالا همچنین باید مهارت خوبی در زبان انگلیسی داشته باشید. اکثر دانشگاه های استرالیا نمره آزمون های تافل و آیلتس را قبول دارند و نمره آیلتس باید حداقل 7 و تافل حداقل 96 باشد به نحوی که نمره بخش قرائت حداقل 23 و سایر مهارت ها 25 باشد.

هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

هزینه شهریه تحصیل در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا بستگی به دانشگاه و سطح تحصیل دارد. شهریه دانشگاه بر اساس هر واحد اعتبار (unit of credit – UOC) محاسبه می شود. شهریه دانشجویان بر اساس وضعیت تحصیلی (بومی یا بین المللی) آن ها و سطح تحصیلات (لیسانس، پس از فارغ التحصیلی یا دوره تحقیقاتی)، محاسبه می شود. بدون شک هزینه تحصیل در دو رشته مورد نظر در استرالیا به نسبت کشورهایی مانند آمریکا یا بریتانیا بالاتر است. اما زمانی که هزینه زندگی در این کشور را در نظر می گیریم، چنین اختلافی معقول است و باعث می شود دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی استرالیا برای دانشجویان بین المللی بسیار جذاب باشند. هزینه شهریه برای دوره لیسانس پزشکی در حدود 57760 تا 71488 دلار استرالیا است و هر سال ممکن است بیشتر شود.

سخن پایانی:

اگر می خواهید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا اقدام کنید، ابتدا از وکلای مهاجرتی مشاوره بگیرید. وکلای مهاجرتی به قوانین جدید انواع ویزاهای استرالیا تسلط کامل دارند و می توانند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما باشند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت به استرالیا, نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:24

کسب اطلاعات درباره موفق ترین مشاغل کشور استرالیا و آگاهی از وضعیت بهترین شغل ها در این کشور از مهمترین چالش هایی است که افراد در هنگام مهاجرت به استرالیا با آن روبرو هستند. در اینجا با مقایسه برخی مشاغل کشور استرالیا تصویری روشن از وضعیت درآمدی و موفقیت شغلی را ترسیم می کنیم. در بیشتر مقایسه های درآمدی در استرالیا، مشاغل به دو دسته موفق ترین مشاغل پزشکی و مشاغل غیر پزشکی تقسیم می شوند. در این مقاله با نگاهی جامع هر دو طیف از این مشاغل موفق را بررسی می کنیم.

موفق ترین مشاغل در استرالیا و پردرخواست ترین شغل ها

به باور خیلی از افراد پردرخواست ترین مشاغل به عنوان پر درآمدترین آنها محسوب می شود. اما این موضوع در کشور استرالیا مصداق ندارد. در این کشور موقعیت های کاری زیادی هستند که درخواست زیادی دارند ولی الزاما پردرآمدترین شغل ها در این کشور نیستند. در جدول زیر نگاهی به پردرخواست ترین موقعیت های شغلی در کشور استرالیا در سال 2018 می اندازیم. بیشتر این مشاغل در حوزه سلامت و مراقبت های پزشکی قرار می گیرند و جدول زیر پیش بینی موسسه SBS درباره درخواست این مشاغل تا سال 2022 در کشور استرالیاست.

جدول پردرخواست ترین مشاغل در استرالیا

 

 

نام موقعیت کاری مورد درخواست پیش بینی نیاز

 تعداد افراد مورد نیاز تا سال 2022

مراقبت از افراد مسن و از کارافتاده

77400 نفر

پرستاری

65300 نفر

مراقبت از کودکان

 25800 نفر

دستیار فروش ( بازرگانی)

24900 نفر

دستیار آموزشی

21000 نفر

راننده کامیون

16000 نفر

برنامه نویس کامپیوتر

15000 نفر

فروش و تبلیغات

15000 نفر

مشاغل عمومی پزشکی و رزیدنت ها

 14000 نفر

دفتر دار و منشی (تجاری)

22000 نفر

 

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید مشاغل حوزه مراقبت های پزشکی به عنوان پردرخواست ترین مشاغل کشور استرالیا در سال های منتهی به 2022 قرار گرفته اند. این جدول به وضوع مشخص کننده رشد سطح زندگی و سلامت در کشور استرالیاست. رشد درخواست موقعیت های کاری در زمینه مراقبت های پزشکی نشان دهنده رشد اقتصاد و بالا رفتن سطح زندگی در کشورهای پیشرفته دنیاست و استرالیا نیز به عنوان یکی از پرچمداران رشد اقتصادی در این مسیر گام بر می دارد.
اگر شما موفق ترین مشاغل در کشور استرالیا ر ا بر اساس تعداد درخواست و نه مقدار حقوق بررسی کنید،‌ مشاهده می کنید که فرصت های زیادی در این کشور برای حضور موفق در این موقعیت های کاری وجود دارد.

مشاغل موفق در استرالیا بر اساس صنایع

با توجه به اینکه پروسه مهاجرت به استرالیا یک پروسه 1 تا 3 ساله است اطلاع از شرایط شغلی در این کشور به شما کمک می کند تا انتخاب های هوشمندانه تری برای حضور موفق در موقعیت های شغلی خوب در استرالیا داشته باشید. صنعت های در حال رشد تا سال 2022 در استرالیا به شرح زیر هستد. در جدول زیر هر صنعت و پیش بینی مشاغل مورد نیاز در آنها بررسی شده است.

شماره

مشاغل پردرخواست در کشور استرالیا

پیش بینی نیروی مورد نیاز تا 2022

1

مراقبت های سلامتی و اجتماعی

1,663,900 نفر

2

صنعت خرده فروشی ( آنلاین و آفلاین)

1,286,900 نفر

3

ساخت و ساز

1,167,200 نفر

4

مشاغل تحقیقاتی و علوم پیشرفته

1,033,000 نفر

5

آموزش

1,024,300 نفر

 

 

بر طبق پیش بینی ها کشور استرالیا تا سال 2022 بیش از 12 میلیون نفر نیروی کار نیاز دارد و جدول بالا تنها بخشی از این مشاغل را معرفی می کند.اگر به دنبال پیدا کردن بهترین شغل در کشور استرالیا هستید. با بررسی موقعیت های کاری و روند ترندهای مشاغل در این کشور می توانید انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید تا شغل رویایی خود را بدست آورید.

 

 

بهترین مشاغل کشور استرالیا از نظر در آمد

خیلی از افراد موفق ترین شغل را پردرآمدترین آن می دانند. در کشور استرالیا مشاغل پردرآمد زیادی وجود دارد. به صورت طبیعی این موقعیت های کاری بسیار تخصصی هستند و حضور در آنها احتیاج به سطح بالایی از دانش و مدارک دانشگاهی دارد.اگر از دسته افرادی هستید که در ایران به کارهای حرفه ای مشغولید یا در حال تحصیل در رشته های تخصصی هستید احتمال بدست آوردن کارهایی با درآمد بالا برای شما محتمل تر خواهد بود. در ادامه برخی از پردرآمدترین و موفق ترین مشاغل را در کشور استرالیا بررسی می کنیم.دقت داشته باشید که مشاغل زیر طبق آمار رسمی اداره مالیات استرالیا و طبق مالیات های پرداختی آورده شده اند و میانگین درآمدی معیار قرار گرفته است.

شغل جراحی در صدر پردرآمدترین مشاغل :‌

مانند خیلی از نقاط دیگر دنیا در کشور استرالیا نیز جامعه جراحی در صدر پردرآمدترین مشاغل هستند. بر طبق گزارش رسمی اداره مالیات استرالیا جراحان به طور متوسط در سال 394,866 هزار دلار در آمد دارند. این عدد میانگین درآمد شغل جراحی در کشور استرالیاست که به عنوان موفق ترین شغل از نظردرآمدی در این کشور برگزیده شده است.

پزشکان و متخصصان بیهوشی
متخصص بیهوشی با اختلاف کمی به عنوان دومین شاغلین پردرآمد در استرالیا هستند. با توجه به حساسیت بالای این تخصص در بسیاری دیگر از کشورهای دنیا این افراد بالاترین نرخ ها را دریافت می کنند و میانگین درآمد سالانه یک متخصص بیهوشی در استرالیا به صورت سالیانه 367,000 دلار است.
دقت کنید که این عدد به صورت میانگین از تمام افراد شاغل در این موقیت شغلی برآورد شده است و ممکن است تعداد زیادی از افراد کمتر یا بیشتر از این مقدار درآمد داشته باشند.
مقدار ساعت کاری، حضور در مراکز حرفه ای و سابقه کاری به همراه رزومه موفق از عواملی است که بر روی درآمد افراد تاثیر مستقیم می گذارد.

پزشکان داخلی
همانطور که مشاهده می کنید صدر جدول پردرآمدترین موقعیت های کاری در استرالیا از آن رشته های پزشکی است. پزشکان داخلی با درآمد متوسط سالیانه 299,000 دلار به عنوان سومین رتبه جدول رده بندی هستند.
درآمد مشاغل پزشکی در کشور استرالیا به صورت ساعت کاری محاسبه می شود و بسیاری از شرکت هاو سازمان ها ساعت کاری را به عنوان مبنا قرار می دهند اما آمار آورده شده در این نوشته مربوط به گزارش های رسمی اداره مالیات است که مبنای محاسبه آن درآمد سالیانه افراد است.

مشاوران فعال در سرمایه گذاری
با توجه به رشد چشمگیر صنایع پیشرفته در استرالیا سرمایه گذاری یکی از صنعت هایی است که در این کشور جایگاه ویژه ای دارد. هر ساله میلیارد ها دلار در صنایع مختلف استرالیا سرمایه گذاری صورت می گیرد و سهم درآمد افراد حرفه ای در صنعت سرمایه گذاری در کشور استرالیا به صورت سالیانه 260,000 دلار است.

روانپزشکی از مشاغل موفق در استرالیا
باز برمی گردیم به حوزه پزشکی، پزشکان روانشناسی پنجمین جایگاه در جدول بالاترین درآمد را به خود اختصاص داده اند و درآمد متوسط سالیانه در این موقعیت 210,000 هزار دلار است.

سایر مشاغل زیر شاخه پزشکی
سایر مشاغل مربوط به پزشکی مانند داروسازی نیز از کارهای پردرآمد به حساب می آیند. دریافتی سالیانه افراد شاغل در این حوزه 200,000 دلاراست.

وکلای حقوقی در استرالیا
شغل وکالت در اکثر کشورهای دنیا بین 10 شغل موفق درآمدی به حساب می آید در کشور استرالیا رشته های مربوط به وکالت و امور قضایی به طور متوسط سالیانه 195,000 هزار درآمد دارند.

مهندسان معدن در استرالیا
کشور استرالیا یکی از کشور های غنی از نظر معادن طبیعی است. با توجه به زیرساخت های صنعتی عظیم این کشور در معادن، حضور در این صنعت درآمد خوبی را شامل حال شما خواهد کرد.
اگر تخصص شما در حوزه های مربوط به استخراج معدن و زیر ساخت های مربوط به این صنعت است شما می توانید به صورت سالیانه تا 167,000 هزار دلار درآمد داشته باشید.

مدیریت عامل و مدیر اجرایی در استرالیا
شغل مدیر عاملی نیز از شغل هایی که بین 10 شغل موفق در کشور استرالیا قرار می گیرد. درآمد حضور در این موقعیت کاری به صورت سالیانه 160,000 هزار دلار است.

مهندسین ساخت و ساز در استرالیا
ساخت و ساز و صنایع ساختمانی در کشور استرالیا رونق فراوانی دارند و مهندسین این رشته سالانه 147,000 دلار کسب درآمد می کنند.

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:23

اگر در فکر مهاجرت به استرالیا هستید حتما می دانید که یکی از روشهای اخذ ویزا و مهاجرت، سرمایه گذاری در استرالیا است. استرالیا می تواند بهشت سرمایه گذاری برای هر کسی باشد چرا که همه شرایط لازم برای جذب و رشد سرمایه گذاری در این کشور مهیا است. استرالیا ویزای های موقت و دائم مختلفی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است که هر یک شرایط و الزامات خود را دارند. اما برای آشنایی با فرصت های استثنائی سرمایه گذاری در این کشور باید ابتدا شرایط اقتصادی آن را شناخت.

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا:

استرالیا با بیش از ۲۶ سال رشد مداوم اقتصادی،‌ یکی از کشورهای مستعد برای سرمایه گذاری است. تنوع نیروی کار و دسترسی آسان سرمایه گذاران به منابع  از امتیازات استرالیا برای سرمایه گذاری ست. از دیگر مزایای سرمایه گذاری در استرالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ثبات اقتصادی بالا

   دولتی تسهیل گر و همراه با کسب و کارها

  صنایع موفق جهانی

صنایعی که عملکرد بسیار خوبی در استرالیا دارند در حوزه های انرژی، کشاورزی، مالی، آموزش و گردشگری فعال هستند. هم اکنون بیش از پانزده هزار شرکت بین المللی در استرالیا مشغول فعالیت هستند. جالب است بدانید که چین بزرگترین مقصد صادرات استرالیاست. به طوری که در سال مالی ۲۰۱۷، نزدیک به ۳۰٪ از حجم صادرات استرالیا به کشور چین انجام شده است.

اوضاع سرمایه گذاری و تجارت در استرالیا چطور است؟

جریان سرمایه گذاری خارجی در استرالیا از سال ۲۰۱۱ شدت زیادی گرفته است. مطابق گزارش سرمایه گذاری جهانی در سال ۲۰۱۸ که توسط UNCTAD منشر شده است، استرالیا جایگاه هجدهم را در لیست سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) به دست آورده است و یک پله هم نسبت به سال قبل رشد داشته است.

همچنین در گزارش 2019 بانک جهانی، استرالیا رتبه ۱۸ را در شاخص سهولت تجارت بین ۱۹۰ کشور در اختیار دارد. برای شما که با سختی کار در ایران آشنایید احتمالا این رتبه خیلی جذاب است چرا که ایران در این لیست جایگاه ۱۲۸ ام را دارد! سرمایه گذاری مستقیم خارجی در استرالیا سهمی بیشتر از یک سوم تولید ناخالص داخلی (GDP) را در تصاحب دارد که این مرهون ثبات اقتصاد لیبرالی و شفافیت سیستم قضایی در این کشور است.

بهترین کسب و کارها برای سرمایه گذاری در استرالیا

دولت استرالیا با ایجاد یک فضای جذاب برای سرمایه گذاران خارجی سبب شده تا بخش هایی از صنعت در این کشور به خوبی شکوفا شوند. بهترین بازارها برای سرمایه گذاری در استرالیا و سهم هریک از آنها عبارتند از:

 حفاری و استخراج معدن: ۳۷.۱٪

صنعت تولید: ۱۱.۵٪

املاک و مستغلات: ۱۰.۷٪

خرید و فروش: ۶.۵٪

سرمایه گذاری در صنعت حفاری و استخراج معادن:

استرالیا منابع طبیعی غنی دارد و درهایش به روی تجارت بین المللی همیشه باز است. اگرچه این صنعت، تنها ۷٪ از کل تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده اما حدود ۶۰٪ از کل صادرات استرالیا را در بر می گیرد. این صنعت در کنار بیمه و خدمات مالی، سومین صنعت عمده و حیاتی اقتصاد استرالیا را تشکیل می دهد. علاوه بر این،‌ استرالیا جزء ۵ کشور برتر تولیدکننده طلا و آهن در دنیاست و بیشترین ذخایر اورانیوم را در دل خود دارد. استرالیا رتبه چهارم جهان را در بخش معادن داراست و در کنار روسیه، چین و ایالات متحده از اصلی ترین صادرکنندگان منابع طبیعی است.

مطابق گزارشات استخراج معادن که BIS انجام داده است، کشف و استخراج و نگهداری معادن استرالیا طی سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۳۲ با رشد زیادی همراه خواهد بود و هدف سرمایه گذاری های بیشتری قرار خواهد گرفت و طبیعتا سرمایه گذاری های خارجی نیز توجه بیشتری به این بخش صنعت در استرالیا خواهند داشت.

 

سرمایه گذاری در صنعت تولید:

بخش تولید در استرالیا که شامل کسب و کارهای مرتبط با صنایع تبدیلی مواد فیزیکی و شیمیایی می شوند دامنه وسیعی از فعالیت ها را نیز در بر می گیرد. از تولید پنیر گرفته تا ذوب فلزات و تولید ادوات پزشکی همه در این بخش قرار می گیرند.
هم اینک، وضعیت این صنعت از قرار زیر است:

سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی استرالیا را تشکیل می دهد.

حدود ۹۰.۰۰۰ استرالیایی را مشغول به کار کرده است.

 ۲۳.۵ درصد از مخارج تحقیق و توسعه کسب و کارها در این حوزه صورت می گیرد.

صنعت تولید در استرالیا با شاخه های مختلفی از دانش، کالاها و مهارت ها ارتباط دارد و موارد و خدماتی از صنایع متفاوت مانند معدن و تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات را به کار می گیرد. در واقع به دلیل تنوعی که این صنعت در عملیات دارد، با سایر صنایع قدرتمند استرالیا هم کاملا گره می خورد. فرصت های سرمایه گذاری استرالیا تنها در مواردی که آزمون خود را پس داده اند خلاصه نمی شود. پیدا کردن یک بازار کم رقیب و دنج در تکنولوژی صنعتی هم می تواند برای سرمایه گذاران خیلی جذاب و سودآور باشد.

سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز و املاک:

وضعیت سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز و املاک، بیشتر تابع رفتار بخش های فرعی آن است. رشد شهرنشینی خصوصا در سیدنی و ملبورن اعداد بالایی را نشان می دهد و تقاضای مسکن بر عرضه آن فزونی دارد که نتیجه آن ایجاد اضطراب برای شهروندان و کسب و کارها بوده است. این مسأله قیمت مسکن را هم افزایش داده است. تنها در سال گذشته، بیش از ۴.۶ میلیارد دلار استرالیا معادل ۳.۱۷ میلیارد دلار آمریکا در دو شهر سیدنی و ملبورن برای حل این مشکل، سرمایه گذاری شده است. این کار تقاضای رو به رشد مسکن را مرتفع می کند و از طرفی هم فرصت هایی جدید پیش پای فعالین اقتصادی برای نوآوری در زندگی شهری به وجود می آورد.

افزایش بهای زمین های صنعتی در سیدنی و ملبورن، میل به توسعه انبارهای چند طبقه درون شهری را افزایش داده است. بخش هتل و اقامت از پایین بودن قیمت دلار سود می برد چون گردشگران خارجی بیشتری جذب می کند و خود استرالیایی ها نیز مدت بیشتری در آنها اقامت می کنند. در این شرایط، سرمایه گذاری در بخش نوسازی و احداث هتل افزایش می یابد.

 

سرمایه گذاری در داد و ستد

خرید در سال ۲۰۱۸ و در استرالیا به طور میانگین، ۳٪ رشد را نشان می دهد. این مقدار در سال ۲۰۱۷ برابر با ۲.۷٪ بود. بین ۶ دسته بندی عمده بازار خرید و فروش، البسه، کفش و لوازم جانبی زینتی بیشترین رشد را تجربه کردند. این پیشرفت نمایانگر بالا رفتن رفاه مصرف کنندگان است به طوری که در سال ۲۰۱۸ به بالاترین حد در ۴ سال اخیر رسیده است و شتاب آن در سال ۲۰۱۹ هم ادامه پیدا کرده است. کافه ها، رستوران‌ ها و اغذیه فروشی ها رشد باثباتی دارند که حاکی از تمایل بیشتر استرالیایی ها به خوش گذارنی و خریدهای هیجانی است. مدرن سازی خرید مثل ایجاد فروشگاه های اینترنتی که نرخ بازگشت سرمایه خوبی هم دارد برای مردم هم جذاب است و هر روز بیشتر به آن روی می آورند.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در استرالیا برای ایرانیان چیست؟

حالا که با فرصت های سرمایه گذاری خارجی در استرالیا آشنا شدیم وقت آن است که بهترین فرصت های سرمایه گذاری برای ایرانیان را هم معرفی کنیم. طبق تجربه گروه وکلای مهاجرت پاسارگاد در این سال ها، موارد زیر کمترین ریسک سرمایه گذاری را دارد و بهترین انتخاب های سرمایه گذاران ایرانی در استرالیا بوده است:

2 – سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز
با فعالیت در حوزه ساخت و ساز می توانید ویزای اقامت استرالیا را به راحتی به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش سرمایه گذاری ما می توانیم مشاوره های لازم را در اختیارتان بگذاریم. کافی است با ما تماس بگیرید.

2 – خرید یا راه اندازی رستوران در استرالیا
بعد از ساخت و ساز و املاک،‌ ایرانی ها علاقه زیادی به راه اندازی رستوران در استرالیا دارند که البته با درآمد خوبی نیز همراه است. در استرالیا هم فرصت سرمایه گذاری مغتنمی برای ایرانیان وجود دارد و بنابراین شما مثل خیلی از ایرانیان دیگر می توانید از طریق خرید یا راه اندازی یک رستوران به استرالیا مهاجرت کنید و در اینجا درآمدزایی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره بیشتری در این مورد دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا با وکلای مهاجرت پاسارگاد تماس بگیرید.

کدام کشورها بیشتر در استرالیا سرمایه گذاری کرده اند؟

بیشترین سرمایه گذاری خارجی در استرالیا توسط آمریکا، انگلیس، بلژیک، سنگاپور،‌ لوگزامبورگ، هلند، چین و سوئیس انجام شده است. این کشورها روی هم رفته ۷۰٪ از حجم سرمایه گذاری خارجی را تشکیل می دهند. بیشتر این سرمایه گذاری ها در حوزه های استخراج معادن، تولید، املاک و ساخت و ساز، خرید و فروش کالاها، عمران و ارتباطات صورت گرفته است.

روابط تجاری ایران و استرالیا چطور است؟

سابقه روابط دو جانبه ایران و استرالیا به سالها قبل باز می گردد. حجم مبادلات بین دو کشور در سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به میزان ۵۷۲ میلیون دلار بوده است. به گزارش financial tribune، حجم صادرات غیر نفتی ایران به استرالیا در ۱۰ ماهه ابتدایی سال مالی ۲۰۱۸ به میزان ۱۴۸.۲۲ میلیون دلار رسیده است یعنی رشدی بالغ بر ۲۶٪ نسبت به مدت مشابه سال قبل. عمده صادرات ایران به استرالیا نیز در این ۱۰ ماه، موارد زیر بوده اند:

انواع کف پوش

خرما

 پسته

 پلی استایرن

 آلاباستر

 

 

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:22

 

در ادامه ی معرفی ویزاهای کار استرالیا منطقه ای جدید در ماه نوامبر،اداره ی مهاجرت استرالیا جزئیات بیشتری در مورد تاریخ اجرایی شدن ویزاهای 491 استرالیا و ویزای 494 استرالیا و ترتیبات انتقالی برای ویزای 489 استرالیا و ویزاهای RSMS را اعلام کرده است.

 

مهلت لاج پرونده استرالیا

به گفته ی اداره مهاجرت استرالیا، آخرین تاریخ برای دریافت دعوتنامه ی ویزای منطقه ای (موقت) ساب کلاس 489 سپتامبر 2019 می باشد و آخرین تاریخ برای لاج پرونده ، 15 نوامبر 2019 خواهد بود.

آخرین تاریخ برای لاجمنت ساب کلاس 187 منطقه ای و یا ویزا از طریق جریان ورود مستقیم نیز 15 نوامبر خواهد بود.

متقاضیان ویزای 186 استرالیا ENS) ) تحت تاثیر این تغییرات قرار نخواهند گرفت

 

تعریف نواحی منطقه

نواحی منطقه ای شامل هر جای خارج از سیدنی، ملبورن، بریزبن، گلد کست و پرت می باشد. اداره مهاجرت لیستی از کد پستی را برای کمک به متقاضیان برای تعیین اینکه آیا منطقه آنها در مناطق شهری فوق الذکر قرار دارد یا برای مهاجرت منطقه ای قابل قبول است، ارائه می دهد.

 

ویزای نیروی کار استرالیا 491 ویزای مشروط

از تاریخ 16 نوامبر 2019 امکان ثبت درخواست EOI برای این ویزا وجود خواهد داشت و ایالات / مناطق قادر خواهند بود تا از این تاریخ، متقاضیان را دعوت نمایند.

این سابکلاس به این منظور طراحی شده است که به جای Subclass 489 ، با استفاده از هر دو مسیر اسپانسری فامیلی و یا ایالتی قابل پشتیبانی باشد. این ویزا به مدت 5 سال معتبر خواهد بود و شرایط انطباقی همچون الزام برای تمام اعضای خانواده برای زندگی، کار و تحصیل تنها در منطقه مشخص وجود خواهد داشت و تمامی افراد می بایست هر گونه تغییر را ظرف 14 روز به اداره مهاجرت گزارش نمایند. اداره مهاجرت همچنین می تواند از دارنده ویزا برای ارائه مدارک از فعالیت های خود و یا حضور در مصاحبه درخواست نماید. عدم پیروی از این شرایط می تواند منجر به لغو ویزا و / یا از دست رفتن شانس اقامت دائم شود.

 

ویزای مهارتی منطقه ای با اسپانسرشیپ کارفرما(سابکلاس 494)

فرآیند ویزای Subclass 494  همچون ویزای TSS است، زیرا لازم است یک حامی تجاری (یا توافقنامه کار) وجود داشته باشد و نامزدی (نامینیشن) قبل از درخواست ویزا، تأیید یا ارائه شود.

از 16 نوامبر 2019، کسب و کارهای با SBS موجود، قادر خواهند بود از این حمایت مالی فعلی برای نامزد کردن کارکنان و ارائه درخواست ویزا مربوط به زیر مجموعه 494 استفاده کنند.

برنامه های نامزدی باید حاوی شواهدی باشد که تست بازار کار انجام شده است، و همچنین توصیه نامه از یک فرد صاحب نظر با صلاحیت منطقه ای که نشان می دهد نرخ بازار برای آن منطقه قابل قبول است. متقاضیان باید کمتر از 45 سال سن داشته باشند و در زمان تقاضا ارزیابی مهارتی موفقی داشته باشند.

پس از اعطای ویزا، ویزا به مدت 5 سال با شرایط مشابه شرایط منطقه ای به عنوان ویزای 491 معتبر خواهد بود. دارندگان نیز واجد شرایط Medicare می باشند بنابراین بیمه درمانی خصوصی لازم نیست.

دارنده ویزا شرایط شغلی شبیه به ویزا TSS را خواهد داشت و تنها قادر به کار با کارفرمایی خواهد بود که وی را انتخاب کرده است. اگر این کار متوقف شود، دارنده 90 روز برای پیدا کردن یک حامی مالی جدید یا ترک استرالیا فرصت خواهد داشت.

 

مسیر اقامت دائم

مهاجران دارای ویزای 491 استرالیا و ویزای 494 استرالیا باید در در نواحی منطقه ای حداقل 3 سال اقامت داشته باشند تا بتوانند برای هر گونه ویزای مهارتی دیگری اقدام کنند. این شامل درخواست برای سایر ویزای 189 استرالیا ویزای 190 استرالیا ، طرح نامزدی کارفرمایان و ویزای کسب و کار است. علاوه بر این، متقاضیان قادر به درخواست برای ویزای پارتنر از خارج از کشور تا زمانی که شرایط اقامت 3 ساله برآورده شود، نخواهند بود.

برای واجد شرایط بودن ویزای اقامت دائم 191 ( منطقه ای)، متقاضیان باید 3 سال در آن منطقه اقامت داشته باشند و همچنین باید مدارکی داشته باشند که اثبات کند وی حداقل درآمد همراه با مالیات را برای سه سال به عنوان صاحب یک ویزای موقت منطقه ای ( مقدار تأیید شده) داشته است.

 

توصیه های ما:

 

مهاجرانی که مایل به درخواست ویزای Subclass 489 هستند، باید اطمینان حاصل کنند که آنها قادر به ارائه EOI در اسرع وقت هستند، زیرا تنها 2 ماه برای طی فرایند ویزای آنها باقی مانده است (دعوت نامه ها باید تا تاریخ 10 سپتامبر 2019 صادر شود). برای این کار متقاضی میبایست اسسمنت خود را دریافت کرده باشد و مدرک زبان انگلیسی با نمره مورد نیاز را اخذ نموده باشد.بسیاری از ارزیابی ها و پروسه نامینیشن، نیازمند زمان زیادی هستند، بنابراین برای بررسی اینکه آیا مهلت 10 سپتامبر در رابطه با کیس آنها واقع گرایانه است یا نه می بایست دقیق تر بررسی نمایند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : ویزای استرالیا, نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:21

شرایط کار در استرالیا برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند با سایر مهاجرین یکسان است. در استرالیا نیز هیچ کارمندی با رفتاری ناعادلانه و یا شرایط کاری غیر استاندارد رو به رو نخواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، از طریق قانونی می‌توان شکایت و پیگیری کرد. در حقیقت در کشور استرالیا تمام تلاش بر این است تا از حقوق ابتدایی و اساسی یک کارمند دفاع شود. شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان بیش از هر چیزی به تخصص آن ها بستگی دارد. افراد متخصص می توانند به راحتی در استرالیا کار پیدا کنند و در آمد خوبی داشته باشند.

وضعیت کار در استرالیا برای ایرانیان

خوشبختانه کار در کشور استرالیا وضعیت ثابت و موفقی دارد. از طرفی ارزش دلار استرالیا در سال های اخیر رشد خوبی داشته است. نرخ بیکاری در استرالیا بین پنج تا شش درصد نوسان دارد که مسلما رقم اقتصادی خوبی است. تعداد شاغلین این کشور در سال ۲۰۱۸، حدود سیزده میلیون نفر اعلام شده‌اند. این تعداد شاغل در مقابل جمعیت حدودا بیست و پنج میلیونی این کشور فوق العاده است. پس اگر دنبال یک آینده درخشان هستید، این کشور برای شما راه پیشرفت را باز خواهد نمود.
شاید از خودتان بپرسید چرا استرالیا به یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مقاصد مهاجرت تبدیل شده است؟ دلیل این امر نداشتن تعداد کافی نیروی حرفه‌ای و متخصص در این کشور است. همین موضوع باعث شده است که استرالیا لیستی از مشاغل مورد نیازش را هر ساله ارائه دهد تا بتواند نیروی متخصص و حرفه‌ای را برای مهاجرت به این کشور جذب نماید.

مزایا و حقوق کار در استرالیا:

در مورد مزایا و حقوق و شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان باید گفت که بسته به شغل مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد. اما یک استاندارد ملی استخدام که شامل ده اصل اساسی برای تمام کارمندان دائمی وجود دارد. این ده اصل شامل موارد: حداکثر ساعت کاری در طی یک هفته، تقاضا برای منعطف بودن در نظم و ترتیب کارها، دادن مرخصی به والدین و حقوق مربوطه، داشتن مرخصی سالانه، مرخصی شخصی و یا پزشکی و فوت، مرخصی ساعتی، مرخصی ارائه سرویس‌های طولانی مدت و تعطیلات عمومی و همچنین مطلع کردن از تمام شدن قرارداد و پرداخت کردن هزینه‌های مربوطه و اضافی و نهایتا دادن یک نسخه کامل از اطلاعات کار منصفانه و عادلانه است. برای سال ۲۰۱۹ حداقل دستمزد رسمی برای هر ساعت کار، 15.96 دلار استرالیا اعلام شده است.

با چه ویزایی می توان در استرالیا مشغول کار شد؟

یکی از مزایای مهاجرت به استرالیا این است که اگر حتی اگر با ویزای تحصیلی به استرالیا رفته اید، اجازه کار کردن به صورت پاره وقت را خواهید داشت. برای مثال دانشجویان هفته ای بیست ساعت اجازه کار کردن دارند.

پیدا کردن کار در استرالیا برای ایرانیان کار راحتی ست؟

با مطالعه و بدست آوردن اطلاعات قبل از مهاجرت به این کشور می‌توانید تا مقدار زیادی نگرانی هایتان را در مورد کار کردن در این کشور کم کنید. مثلا سعی کنید اطلاعاتی در مورد اینکه چه مشاغلی در این کشور کمبودشان به شدت احساس می‌شود به دست آورید و یا سعی کنید که یک رزومه و سابقه شغلی حرفه‌ای برای خودتان تهیه کنید. فراموش نکنید که اگر قبل از انجام هر کاری برای آن به خوبی برنامه ریزی کنید با نتایج شگفت انگیزی رو به رو خواهید شد.

درست است که این کشور برای مهاجرت کاری بسیار فوق العاده است. اما این نکته را فراموش نکنید که شرط پیدا کردن شغل، دانش و تخصص بالا است. این تخصص می‌تواند به انواع فیلدهای مهندسی و یا مشاغل خدماتی چون آشپزی و آرایشگری و غیره مربوط شود. با بررسی فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا می‌توانید با در نظر گرفتن تخصص خودتان در این کشور مشغول به کار شوید.

آمار وضعیت کار در استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای تقریبا پر هزینه است اما این نکته هم نباید فراموش شود که بالاترین درآمد سرانه را دارد. درآمد سرانه این کشور طبق آخرین آمار، حدود چهل و هشت هزار دلار در سال تخمین زده شده است. دستمزد حداقلی یک کارگر، هیجده دلار در ساعت است و همین طور که اشاره کردیم دولت از افرادی که دستمزدهای پایین تر از میانگین داشته باشند حمایت می‌کند. حمایت از طریق مختلف از جمله معافیت‌های مالی پوشش دهی می شود. آمار زیر دستمزد سالانه برخی از مشاغل که جمعیت کثیری از مهاجران به انجام آن‌ها می پردازند، در زیر ارائه شده است:

§         مهندس مکانیک: ۱۴۸ هزار دلار

§         مهندس برق و الکترونیک: ۱۲۴ هزار دلار

§         رشته‌های مدیریتی با مدرک لیسانس: ۱۸۳ هزار دلار

§         رشته‌های مدیریتی با مدرک فوق لیسانس:۲۷۶ هزار دلار

§         مدیریت و کارکنان معدن: ۱۷۴ تا ۲۱۰ هزار دلار

§         رشته‌های مربوط به حوزه نفت و گاز :۱۳۵ هزار دلار

§         حسابداری: ۷۸ هزار دلار

همچنین در وب‌سایت اداره کار این کشور هر پنج سال یک بار، گزارشی از آینده وضعیت مشاغل با توجه به تحلیل و بررسی نیازهای روز بازار کار ارائه می شود. براساس این گزارش تا پایان سال ۲۰۲۳، دو سوم رشد مشاغل مربوط به فیلدهای آموزش و پرورش، خدمات فنی، تخصصی و علمی است. همین طور برای رشته‌های مربوط به ساختمان‌سازی، راه سازی و حمل و نقل جاده‌ای، گردشگری و بخش‌های آموزشی مربوط به بین الملل نیز شانس بالایی برای اشتغال وجود دارد. این رشته‌ها در این کشور وضعیت خوب و پویایی دارند.

 

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

لیستی با عنوان The Migration Occupations(in demand list) یا به طور مختصر MODL وجود داشت که برای افراد مهاجری که مایلند در استرالیا مشغول به کار شوند، تهیه شده است. در حقیقت این لیست توسط وزات آموزش و اشتغال استرالیا و با در نظر گرفتن نیاز کارفرمایان منتشر می شد. هر سال به طور میانگین این لیست دو بار بررسی می‌شد و دلیل این امر هم احتمال کمبود نیرو در یک فیلد کاری بود. با این وجود این به این معنی نبود که این لیست هر سال دو بار ویرایش ‌شود و یا تغییر ‌کند. ویرایش این لیست زمانی اتفاق می‌افتاد که دولت استرالیا تمایل به ایجاد تغییر و اصلاحاتی مهم در بازار کار داشت. با در نظر گرفتن تمام این نکات پیشنهاد می‌شدکه قبل از هر گونه اقدامی و حتی مهاجرت برای این کشور برای تضمین زندگی امن تر برای خودتان این لیست مشاغل استرالیا را حتما مطالعه می‌کردید.

چطور در استرالیا کار پیدا کنیم؟

باید به این نکته توجه کرد که کارفرمایان این کشور تمایل به اشتغال طولانی مدت نیروی کار خود دارند. پس با داشتن ویزای استرالیا به طور بلند مدت یک امتیاز مهم برای پیدا کردن کار در این کشور خواهید داشت. نکته مهم دیگر این است که یک رزومه‌ای حرفه‌ای و تخصصی برای خودتان بسازید، یک رزومه حرفه‌ای به کارفرما نشان می‌دهد که شما سزاوار گرفتن آن شغل هستید. رزومه شما در حقیقت مدرکی برای اثبات توانایی‌ها و قابلیت‌های شما است. پس برای داشتن یک رزومه خوب یک سابقه کار خوب باید داشته باشید.

این نکته را هم بدانید که سابقه کار داشتن در استرالیا یک امتیاز محسوب می‌شود. اگر سابقه خاصی ندارید، توقع خودتان را از پیدا کردن شغل رده بالا پایین‌تر بیاورید. چون شاید مجبور به کار کردن در زمینه شغلی پایین تر از آن چه که قبلا داشتید، بشوید. اما زمانی که کمی جا بیفتید، قطعا کار بهتری پیدا خواهید کرد. کاری که باید انجام دهید این است که از طریق وب‌سایت‌های کاریابی در استرالیا همچون bluecollar ،jobnet ،jobsearch ،seek هم‌ زمان برای چند شغل در خواست بفرستید، تا نهایتا در یکی از آن‌ها پذیرفته شوید.

کاریابی در استرالیا با کمک وکلای مهاجرت به استرالیا

فراموش نکنید که اصلی‌ترین منبع پیدا کردن کار برای مهاجران لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا است که هر ساله برای ایالت‌های گوناگون منتشر می‌شود. پیشنهاد می کنیم برای بررسی بهتر وضعیت بازار کار،  از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید و با او مشورت کنید. وکلای مهاجرت پاسارگاد به قوانین همه ایالات در زمینه ویزای کار استرالیا و همچنین مشاغل مورد نیاز هر ایالت کاملا اشراف دارند و می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا...
ما را در سایت مهاجرت به استرالیا دنبال می کنید

برچسب : " وکیل مهاجرت به استرالیا " ویزای استرالیا " مهاجرت به استرالیا ", نویسنده : وحید دبیری vahidselecvisa بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 11:17